Wanneer u met uw voertuig naar een van de landen reist die zijn vermeld onder de geografische dekking, zoals aangegeven in het Service Paspoort, behoud u het recht op herstellingen onder de verlengde garantie bij een erkend Mitsubishi dealer of Mitsubishi Servicecentrum.
Aangezien het verlengde garantie programma een nationaal programma is van Mitsubishi Motor Sales Nederland vragen wij bij herstellingen in het buitenland dat u deze in aanvang zelf betaalt. Om de kosten alsnog vergoed te kunnen krijgen, dient u de factuur bij u te houden en aan uw Mitsubishi dealer of Mitsubishi Servicecentrum in Nederland te vragen om de vordering als garantie claim voor u in te dienen bij Mitsubishi Motor Sales Nederland, de factuur zal hierbij overlegd moeten worden.
Ook bij een herstel in het buitenland is de vergoeding onder verlengde garantie alleen van toepassing als deze reparatie voldoet aan de eerder genoemde voorwaarden. Indien u eraan twijfelt of betreffende reparatie voor verlengde garantie in aanmerking komt neem dan contact op met uw Mitsubishi dealer of Mitsubishi service centrum in Nederland.
Aangezien u tevens dekking heeft van de Mitsubishi Mobiliteit Service zal bij stranding in het buitenland en indien het een grote reparatie betreft er een mogelijke keuze gemaakt worden voor repatriëring van het voertuig. In geval van grote reparaties is het altijd noodzakelijk overleg te houden met medewerkers van de Mitsubishi Mobiliteit Service of uw eigen Mitsubishi dealer in Nederland. Zie hiervoor ook de algemene voorwaarden van de Mitsubishi Mobiliteit Service.
Het is belangrijk erop te wijzen dat de onderdelen die voor uw voertuig/model nodig zijn, eventueel niet onmiddellijk beschikbaar zijn in het land waarnaar u reist, indien daar niet het volledige assortiment Mitsubishi modellen wordt verkocht.