EIGENAREN

Ben jij eigenaar van een Mitsubishi? Dan vind je op deze pagina nuttige informatie over garantie, verzekeringen en onze FAQ’s. 

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat vervelend dat je ongewenste post van ons hebt ontvangen. Als Mitsubishi rijder kun je via MijnMitsubishi.nl je eigen gegevens beheren en aangeven welke mailingen je wel of niet van ons wilt ontvangen. Hiermee voorkom je in de toekomst ongewenste post Ook kunnen wij je uitschrijven. Gebruik hiervoor het contactformulier op onze website. Heb je ongewenste post ontvangen en ben je geen klant? Dit kan voorkomen. Voor het versturen van onze mailingen maken wij gebruik van de adresgegevens die wij via onze dataleverancier EDM verkrijgen. De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) staat het versturen van direct mailingen naar extern verkregen adressen toe. Deze adressen zijn niet in ons bezit maar blijven in het bezit van EDM. EDM is ISO 27001 gecertificeerd en erkend met het Privacy Waarborg goud. Speciaal voor inzageverzoeken en uitschrijvingen heeft EDM, in het kader van de Rechten van betrokkenen zoals bepaald in de AVG, de website Consubase.nl ontwikkeld. Hier vind je tevens meer informatie over wat EDM doet met persoonsgegevens. Je kunt je dus uitschrijven op Consubase.nl. Daarnaast kan je op de website postfilter.nl aangeven dat je in de toekomst geen geadresseerde reclamepost meer wenst te ontvangen.

Alle garantie- bepalingen en voorwaarden die van toepassing zijn op jouw Mitsubishi kun je teruglezen in het Servicepaspoort (onderhoudsboekje) van de auto. Alle Mitsubishi’s vanaf modeljaar 2013 en met een leveringsdatum aan de eerste geregistreerde eigenaar vanaf 1 januari 2015, hebben een fabrieksgarantie van 5 jaar (m.u.v. de I-Miev). De eerste 24 maanden zijn gedekt zonder beperking van het aantal kilometers, de volgende 12 maanden met een beperking van 100.000 km, afhankelijk van wat het eerst bereikt wordt na de begindatum van de garantie. De garantie is niet persoonsgebonden, maar gekoppeld aan het kenteken van de auto. Modellen geregistreerd vóór 2015 hadden 3 jaar fabrieksgarantie of tot 100.000 km. Tot 1 mei 2015 was er mogelijkheid de 3-jarige garantie te verlengen met 2 extra jaren, deze verzekering loopt via CarGarantie. Naast de fabrieksgarantie van 5 jaar hebben onze auto’s een carrosseriegarantie van 12 jaar en voor onze plug-in hybride modellen is er een extra garantie op de EV onderdelen. Deze garanties zijn modelafhankelijk. Hiervoor verwijzen we je graag naar het Servicepaspoort. Of neem contact met ons op via het contactformulier op de website.
Meer informatie over garantie

Bij iedere onderhoudsbeurt ontvang je van ons de MijnMitsubishi Card. Hiermee heb je recht op gratis pechhulp 24/7 binnen Europa. De Card wordt iedere onderhoudsbeurt weer verlengd waarna je deze thuis ontvangt. Let er dus goed op dat wij je juiste adresgegevens hebben. Je kunt je eigen gegevens beheren via MijnMitsubishi.nl. Bij pech bel je het volgende nummer: +31 20 851 22 77 Je krijgt dan een keuzemenu om naar de juiste pechhulp doorgeschakeld te worden. Binnen de fabrieksgarantie kies 1, je Mitsubishi valt dan onder de MAP service Buiten de fabrieksgarantie kies 2, je Mitsubishi valt dan onder de Mobiliteitsservice De voorwaarden van de Mitsubishi Assistance Package (MAP) en de Mitsubishi Mobiliteitsservice vind je op onze website.
Meer informatie over de MijnMitsubishi Card

Mitsubishi Outlander PHEV berijders kunnen hun smartphone gebruiken als afstandsbediening. Deze mogelijkheid is beschikbaar vanaf het Intense + model. Wat je nodig hebt is een Smartphone met minimaal besturingssysteem iOS 4.1.0 of Android 2.1.0., een SSID code en een wachtwoord.

Het elektrisch verbruik van de Mitsubishi Outlander PHEV en daarmee de elektrische actieradius wordt vastgesteld in een officiële internationale verbruikstest. Tijdens de test zijn onder meer de airconditioning en de elektrische kachel uitgeschakeld. Bij de Outlander PHEV kan dit in de praktijk van behoorlijke invloed zijn, aangezien beiden elektrische energie verbruiken van de aandrijfaccu. Afhankelijk van de hoeveel extra warmte of kou je vraagt wordt de EV-actieradius beïnvloed. De invloed van de elektrische kachel en de airconditioning op de actieradius kun je eenvoudig testen door de climate control op ‘OFF’ te zetten of de A/C –knop uit te zetten. Het elektrisch- en brandstofverbruik van een plug-in hybride voertuig is ook sterk afhankelijk van de wijze waarop de auto wordt gebruikt en de route die met de auto wordt gereden. Het aantal kilometers dat wordt aangegeven op het display is gebaseerd op het gemiddelde verbruik van de laatste 25 kilometer. Dit kan dus sterk variëren. Het kan zijn dat de accucapaciteit is afgenomen waardoor je minder kilometers op een volle accu kunt rijden. Bij twijfel over de accucapaciteit kun je een afspraak maken bij de Mitsubishi dealer. Zij kunnen wanneer nodig een capaciteitstest uitvoeren.

Een adreswijziging kan alleen schriftelijk worden doorgegeven. Per email (op een ons bekend mailadres) onder vermelding van het kenteken en je NAW gegevens. Let op! Je dient zowel het oude als het nieuwe adres in de mail te vermelden. Ook is het mogelijk de adreswijziging door te geven via jouw MijnMitsubishi account. Telefonische adreswijzigingen kunnen wij niet verwerken.

Mitsubishi Motors werkt met verschillende navigatie- en multi-mediasystemen. Per systeem is afhankelijk hoe en of een kaartupdate te bestellen is. Smartphone-link Display Audio (SDA) – dit systeem is volledig gekoppeld met de smartphone en heeft geen eigen navigatie kaartdata. MGN-multi mediasysteem: op dit systeem is zowel navigatie mogelijk via de smartphone, als via kaartdata op het systeem zelf. Download hier een update. Tot 18 maanden na aanschaf van de auto kan de navigatie eenmaal gratis worden geupdate. Mitsubishi Multi Communicatie Systeem (MMCS): eenmaal per jaar brengt Mitsubishi Motors een update uit voor het MMCS systeem. Deze komt doorgaans rondom juni uit. De update kan worden aangeschaft via jouw Mitsubishi dealer, onze webshop of via de website van here.

Mitsubishi Motors streeft naar perfectie. Wanneer er een mogelijkheid bestaat dat de kwaliteitsnormen in eerste instantie niet gehaald worden, biedt Mitsubishi Motors publiekelijk zijn excuses aan en roept de auto’s terug voor een verbetering, ook wanneer deze al rijden. Wanneer er een terugroepactie op de auto open staat, staat dit aangegeven op de website van het RDW en word je daar schriftelijk door Mitsubishi Motors Nederland van op de hoogte gebracht. Ieder erkend Mitsubishi dealer kan de reparatie kosteloos uitvoeren. Voor het maken van een afspraak voor de terugroepactie kan je contact opnemen met de dichtstbijzijnde Mitsubishi dealer.
Vind een Mitsubishi-dealer

Alle onderdelen en accessoires voor je Mitsubishi zijn te bestellen via iedere erkende Mitsubishi dealer. Mitsubishi Motors Nederland kan niet rechtstreeks onderdelen leveren. Accessoires voor jouw Mitsubishi kan je ook gemakkelijk plaatsen via onze webshop.

Op MijnMitsubishi.nl kan je je registreren. Je hebt hiervoor je kenteken en een meldcode nodig. De meldcode bestaat uit de laatste 4 cijfers van het Chassis (VIN) nummer van de auto.
Naar MijnMitsubishi
Kun je niet vinden wat je zoekt, of staat je vraag er niet tussen?

MijnMitsubishi Card

Niemand wil met pech langs de weg staan

Elke nieuwe Mitsubishi is standaard verzekerd van gratis pechhulp gedurende de garantietermijn. Met de MijnMitsubishi Card heb je recht op hulp onderweg in Nederland (inclusief woonplaats) en het grootste deel van Europa.

ONTDEK MEER

Garantie

Zorgeloze kilometers dankzij 5 jaar garantie

Bij Mitsubishi ben je niet alleen verzekerd van betrouwbaarheid en een plezierig rijgedrag, maar ook van optimale zekerheid! Met de fabrieksgarantie van maar liefst vijf jaar garanderen wij je zorgeloze kilometers.

ONTDEK MEER

Verzekeringen

Verzeker je Mitsubishi met Dealer Autoverzekering

Exclusief voor Mitsubishi-rijders bieden wij jou een aantrekkelijke autoverzekering. Dealer Autoverzekering is een complete autoverzekering, voor een aantrekkelijke premie. Dé verzekering voor jouw Mitsubishi.

ONTDEK MEER