MIJNMITSUBISHI CARD

PECHHULP

Bij pech bel je +31 20 851 22 77

Je krijgt dan van de virtuele assistent enkele vragen, zodat je naar de juiste pechhulp kan worden doorgeschakeld.
  • Heb je een Mitsubishi en is deze nog geen vijf jaar oud, geef dan het antwoord: 'JA'. Jouw Mitsubishi valt dan onder de Mitsubishi Assistance Package.
  • Heb je geen Mitsubishi of is jouw Mitsubishi ouder dan vijf jaar, geef dan het antwoord: 'NEE'. Jouw auto valt dan onder de Mobiliteitsservice.

Voor onze trouwe Mitsubishi-klanten doen we graag iets extra’s. Daarom ontvangt elke Mitsubishi-rijder na een onderhoudsbeurt een persoonlijke MijnMitsubishi Card. Als dank voor het bezoek aan onze werkplaats en het gestelde vertrouwen in onze kwaliteit en service.

Dit belonen wij met gratis 24/7-mobiliteitsservice in heel Europa, inclusief woonplaatsservice én met vervangend vervoer. Na elke onderhoudsbeurt verlengen wij uw card weer voor een jaar, of tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt als die eerder wordt uitgevoerd.

SERVICE BINNEN NEDERLAND

Bij pech onderweg ben je ervan verzekerd dat de auto ter plaatse wordt gerepareerd of zo nodig naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-dealer of een Erkend Servicecentrum van MITSUBISHI MOTORS wordt gebracht. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

WOONPLAATSSERVICE

Deze aantrekkelijke pechhulp geldt ook in je eigen woonplaats. Bijvoorbeeld als op een koude winterochtend de auto niet wil starten of als je per ongeluk de sleutels in de auto laat liggen. En zelfs wanneer je abusievelijk de verkeerde brandstof tankt. Met Mitsubishi Mobiliteitsservice blijf je altijd zorgeloos rijden!

SERVICE IN HET BUITENLAND

Ook in het buitenland, in heel Europa, kun je bij pech onderweg op de Mitsubishi Mobiliteitsservice rekenen. Via het 24-uurs bereikbare alarmnummer krijg je direct een Nederlands sprekende hulpverlener aan de lijn aan wie je je verhaal kwijt kunt. Hij of zij onderneemt vervolgens alle noodzakelijke stappen om je weer zo snel mogelijk op weg te helpen.

VERVANGEND VERVOER

Met de MijnMitsubishi Card garandeert Mitsubishi Motors je mobiliteit in binnen- en buitenland, ook als de auto niet op de dag van de pechmelding te repareren is. In dat geval heb je recht op vervangend vervoer voor de duur van maximaal twee werkdagen.

INSTAPKEURING

Is er langer dan 1 jaar geen onderhoud aan de Mitsubishi gepleegd door een Mitsubishi-dealer? Geen nood, je kunt dan eerst een instapkeuring laten uitvoeren voor slechts € 39,95.

WAT KOST HET ONDERHOUD?

Met de Mitsubishi onderhoudscalculator kunt u een offerte aanvragen voor het onderhoud aan uw Mitsubishi.

DE VOORDELEN VAN DE MIJNMITSUBISHI CARD OP EEN RIJ:

  • Gratis pechhulp in je woonplaats, heel Nederland en heel Europa
  • Reparatie ter plaatse of zo nodig sleephulp naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-dealer of Erkend Servicecentrum van MITSUBISHI MOTORS.
  • Vakkundige hulp met merkspecialistische kennis en gereedschap
  • Gratis vervangend vervoerdekking (max. 2 werkdagen)
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
  • Maakt andere (betaalde) hulpdiensten overbodig.

Lees voor de exacte voorwaarden, rechten en plichten de Algemene Voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Mitsubishi Assistance Package
Bekijk hier de Algemene voorwaarden van Mitsubishi Assistance Package

Declaraties voor Mitsubishi Assistance Package kunnen online worden ingediend via onderstaande link: www.allianz-assistance.nl/declaraties

Mitsubishi Mobiliteits Service
Bekijk hier de Algemene voorwaarden van de Mobiliteits Service

Voor het indienen van declaraties kun je gebruik maken van onderstaand adres. Voeg altijd het declaratieformulier bij. Dat versnelt de afhandeling van je declaraties. Klik hier voor het declaratieformulier.

Mitsubishi Mobiliteitsservice
Afdeling Declaraties
Postzone A3A
Antwoordnummer 93352
2509 WB Den Haag