VEELGESTELDE VRAGEN
Nuttige informatie over garantie, verzekeringen en FAQ's
Alle Mitsubishi’s vanaf modeljaar 2013 en met een leveringsdatum aan de eerste geregistreerde eigenaar vanaf 1 januari 2015, hebben een fabrieksgarantie van 5 jaar (m.u.v. de I-Miev). De eerste 24 maanden zijn gedekt zonder beperking van het aantal kilometers, de volgende 12 maanden met een beperking van 100.000 km, afhankelijk van wat het eerst bereikt wordt na de begindatum van de garantie. De garantie is niet persoonsgebonden, maar gekoppeld aan het kenteken van de auto. Modellen geregistreerd vóór 2015 hadden 3 jaar fabrieksgarantie of tot 100.000 km. Tot 1 mei 2015 was er mogelijkheid de 3-jarige garantie te verlengen met 2 extra jaren, deze verzekering loopt via CarGarantie.
Naast de fabrieksgarantie van 5 jaar hebben onze auto’s een carrosseriegarantie van 12 jaar en voor onze plug-in hybride modellen is er een extra garantie op de EV onderdelen. Deze garanties zijn modelafhankelijk. Hiervoor verwijzen we je graag naar het Servicepaspoort. Of neem contact met ons op via het contactformulier op de website.
Mitsubishi Motors werkt met verschillende navigatie- en multi-mediasystemen. Per systeem is afhankelijk hoe en of een kaartupdate te bestellen is.
· Smartphone-link Display Audio (SDA) – dit systeem is volledig gekoppeld met de smartphone en heeft geen eigen navigatie kaartdata.
· MGN-multi mediasysteem: op dit systeem is zowel navigatie mogelijk via de smartphone, als via kaartdata op het systeem zelf. Via de link hieronder kan de update worden gedownload. Tot 18 maanden na aanschaf van de auto kan de navigatie eenmaal gratis worden geüpdate.
· Mitsubishi Multi Communicatie Systeem (MMCS): eenmaal per jaar brengt Mitsubishi Motors een update uit voor het MMCS systeem. Deze komt doorgaans rondom juni uit. De update kan worden aangeschaft via jouw Mitsubishi dealer, onze webshop of via de website van here.
Kun je niet vinden wat je zoekt, of staat je vraag er niet tussen?