Covid-19 maatregelen

Ook in deze bijzondere tijd staan we voor je klaar.

Je bent van harte welkom

De Mitsubishi-dealers en erkende servicepunten zijn open, voor verkoop en service. Je kunt dus terecht voor een nieuwe auto en voor onderhoud/APK en reparatie aan je auto.

Mitsubishi Motors en haar dealers houden de ontwikkelingen rond het coronavirus uiteraard nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Daarom nemen wij de volgende maatregelen:

  • Je bent van harte welkom bij de dealer, maar de medewerkers geven geen hand en bewaren minimaal 1,5 meter afstand.
  • Alle medewerkers wassen regelmatig hun handen.
  • Je wordt verzocht om bij onderhoud of reparatie je auto indien mogelijk alleen te brengen en te halen en tijdens de werkzaamheden niet te wachten binnen het pand.
  • Om fysiek contact te vermijden vragen wij je met pinpas te betalen.
  • Contactoppervlakken zoals balies, deurklinken, meubels en auto’s worden regelmatig gereinigd.
  • Indien je hoest of verkouden bent, dan vragen wij je om je afspraak te verzetten.
  • Enkele van onze dealers bieden ook haal- en brengservice aan, bel ruim van tevoren voor de mogelijkheden.

VEELGESTELDE VRAGEN

Ja dat kan. Wel adviseren wij je om je bezoek telefonisch aan te kondigen zodat de dealer weet dat je komt en je niet hoeft te wachten. Indien je hoest of verkouden bent vragen wij je om je bezoek uit te stellen. 
Vind een Mitsubishi-dealer

Onze dealers volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dat betekent dat zij geen handen schudden, minimaal 1,5 meter afstand houden, regelmatig hun handen wassen en dat contactoppervlakken zoals balies, deurklinken en auto’s regelmatig worden gereinigd. Ook in de werkplaats is er extra aandacht voor hygiëne en wordt je auto gedesinfecteerd voor je deze terug krijgt. 

Ja, dat is mogelijk. Auto’s die worden ingezet voor proefritten zijn gedesinfecteerd zodat je zorgeloos kunt proefrijden. Neem voor het maken van een proefrit contact op met de Mitsubishi-dealer.
Proefrit aanvragen

Ja, dat is mogelijk. Onze dealers bieden verschillende vormen van vervangend vervoer. Auto’s en fietsen die worden ingezet voor vervangend vervoer zijn gedesinfecteerd. Indien je gebruik wilt maken van vervangend vervoer, neem dan ruim van tevoren contact op met de Mitsubishi-dealer

Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden. Zo zijn al onze dealers telefonisch of per mail bereikbaar en in een aantal gevallen ook via social media. Neem contact op met de Mitsubishi-dealer om de mogelijkheden te bespreken. Uiteraard helpen zij je graag verder.
Vind een Mitsubishi-dealer

Uiteraard kun je de afspraak voor onderhoud/service/APK verzetten. Houd hierbij wel de APK-vervaldatum in de gaten. Enkele van onze dealers bieden ook haal- en brengservice aan, neem hiervoor ruim van tevoren contact op met de Mitsubishi-dealer.