APK KEURING

WAT IS APK?

De APK (algemene periodieke keuring) is een wettelijk verplichte keuring voor auto's ouder dan drie jaar of vier jaar*), ter bevordering van de verkeersveiligheid en bescherming van het milieu. Deze wet geldt voor alle personenauto's en lichte bedrijfswagens.

Aan de hand van een vastgestelde checklist controleert de monteur uw Mitsubishi op diverse veiligheids- en milieuaspecten.

Laat u de APK uitvoeren door de Mitsubishi-dealer, dan bent u ervan verzekerd dat uw auto wordt beoordeeld door een vakkundige monteur die uw auto door en door kent. Veilig en vertrouwd!

WANNEER DIENT DE AUTO APK GEKEURD TE WORDEN?

Voor elke personenauto of bedrijfsauto met een toegestaan ledig gewicht tot 3.500 kg geldt na drie of vier jaar de APK-verplichting, volgens een vastgesteld tijdsschema. Alle auto's waarop vóór 1 januari 2005 een kenteken is afgegeven, moeten na de eerste drie jaar elk jaar worden gekeurd. 

Auto's met een kentekenregistratie ná 1 januari 2005 moeten periodiek worden gekeurd volgens het schema hiernaast, met onderscheid tussen benzine- en diesel- of lpg-uitvoeringen.

DE VOORDELEN VAN MITSUBISHI APK-SERVICE
  • Alleen afmeldkosten i.c.m. onderhoudsbeurt.
  • Gratis Mitsubishi Mobiliteitsservice bij onderhoudsbeurt.
  • Merkspecialistische kennis.
  • Merkspecialistisch gereedschap.
  • Uitsluitend originele Mitsubishi-onderdelen.

APK KOSTEN

APK i.c.m. onderhoudsbeurt: € 5,70 (Je betaalt alleen de afmeldkosten)
APK: € 34,95

Een onderhoudsbeurt i.c.m. APK bij de Mitsubishi-dealer levert dubbel voordeel op. Je ontvangt dan de gratis MijnMitsubishi Card voor 24/7 pechhulp in heel Europa en voor de APK betaalt u slechts de afmeldkosten à € 5,70. Een extra voordeel van ruim € 75, op basis van vergelijkbare pechhulp van andere aanbieders.

Maak direct een afspraak .

MIJNMITSUBISHI CARD

Je ontvangt bij het periodiek onderhoud gratis de MijnMitsubishi Card. Daarmee heb je tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt (maximaal 1 jaar) recht op 24/7 pechhulp in heel Europa.

Meer Mitsubishi service